![]() |
2009. november 25-én, mikor a hivatalos búcsúrepülés után az utolsó magyar felségjelet viselő L-39-es is leszállt a kecskeméti bázison úgy gondoltam, hogy soha többet nem fogom ezeket a gépeket a levegőben látni. Aztán mégis úgy alakult, hogy a mai napon, egy szó szerint utolsó utáni pillanatban ismét lencsevégre tudtam kapni a Szolnokra áttelepülő egyik "cápa" Albát és két terepszínű társát, a Kecskeméten maradó 136-ost. Ráadásul a 27-es oldalszámú kétüléses MiG-29-essel is összeálltak egy tényleg utolsó kötelékbe, mintegy jelképesen lezárva egy korszakot a magyar katonai repülés történetében. |
![]() |
|
A három utolsó L-39ZO Albatros méltóságteljes köteléke a kísérő 29-essel a bázis felett | |
![]() |
|
A 119-es oldalszámú díszfestésű és a 128-as terepszínű gép számára Szolnokon lesz a végállomás, a 136-os sorsa azonban számomra egyelőre ismeretlen, talán a bázison marad a csapatmúzeumben... Úgy legyen! | |
![]() |
|
Az utolsó begurulás. A STOP tábla mintha cinikusan hírdetné, "game over" Albatros... | |
Aki a felszállásokat megörökítő képekre is kíváncsi, látogasson el a DragonNews blogra: http://dragonnews.blog.hu/2009/12/10/az_utolso_felszallas | |
![]() |