Mivel százával kapom a leveleket (na jó még senki nem írt...), hogy folytassam az Emirates A380-asait bemutató contrail sorozatot, ezért most engedek a nyomásnak és meglepem a Spotter Blog olvasóit az A6-EDG lajstromjelű példány fotóival :) |
 |
Bár nem ez a legjobb minőségű felvételem erről a gépről, a megvillanó helyzetjelző miatt mégis ezt a, szeptember 13-án készült fotót is publikálom |
 |
Az A6-EDG szeptember 11-én is áthaladt Kecskemét felett, akkor egy másik perspektívából és az MTO mögé felcsavart Sigma 1,4x telekonverter bevetésével (azaz 1400 mm fókusztávolsággal) örökítettem meg. A konverterezés némileg rontja ugyan a képminőséget, azonban az így megnövelt fókusztávolság vonzó alternatívát kínál, azonban jó légköri és fényviszonyok mellett alkalmazható csak üzemszerűen, hiszen így már az MTO 10-es fényereje is lecsökken 14-esre... |
A jelen bejegyzés témájául szolgáló Airbus A380-as egyébiránt a 23. legyártott ilyen típusú repülőgép. Első felszállására 2009. május 6-án került sor, a gyári lajstromjele F-WWST volt. Érdekesség, hogy ennek ellenére csak hónapokkal később, december 23-án adták át a megrendelőnek. |
A folyamatosan bővülő Emirates A380-as kollekcióm lajstromjelek szerint: A6-EDL (contrail) >>> A6-EDJ (contrail) >>> A6-EDF (contrail) >>> A6-EDG (contrail) >>> A6-EDK (London-Heathrow) >>> |
 |
 |
Szösz úr 2011.09.17. 22:54:16