Legalábbis egy időre remélem! Mert ezt, amit az elmúlt egy hónapban művelt, tolerálhatatlannak tartom. Spotter szemmel az állandó, zárt felhőzet, vízműves szemmel a lecsökkent vízfogyasztás, míg állampolgárként a honfitársaim egy részét érintő árvíz miatt lettem morcos Esőistenre. Ma reggelre azonban szerencsére beadta a lemondását, melyet a főnöke elfogadott, kisüthetett végre a nap, így az MTO-val egy kis áthaladózásra én is leballaghattam a kertbe. | |
Heavy in heaven. Kicsit olyan, mintha az űrbe, vagy a mennybe menne ez a China Airlines B747-es, valójában csak kicsit sötétítettem a képen a jobb kontraszt érdekében. Sokszor látni a neten szinte teljesen fekete éghátterű áthaladós képeket, ez kvázi egy irányzat is szinte, nekem azonban nem jön be. Valahol itt a határ számomra, mert bár extrém sport a contrailezés, azért csak jó lenne a valósághoz közelíteni a színvilágot is... | |
A sors furcsa fintora, hogy eddigi áthaladózásaim során - ha jól emlékszem - még soha nem találkoztam a China Airlines gépeivel, most meg egy nap alatt kettő is az utamba került. Ez a 747-400-as ugyanis nem az a gép, ami az előző felvételen látható! Az airfleets.net szerint a kínai cég flottájában egyébként nem kevesebb mint 33 darab 747-400-as áll szolgálatban | |
Emirates B777-es balra... | |
Emirates B777-es jobbra... | |
A Turkish Airlines TC-JFO lajstromjelű wingletes B737-800NG gépe Ferihegyről indulva kapaszkodik fel utazómagasságra. A becsillanás azért lágyít rendesen, az MTO (tükrös lévén) meg különösen érzékeny erre | |
A MALÉV HA-LOE lajstromjelű B737-600-as gépe igyekszik Ferihegy felé. Kecskemét felett már javában ereszkednek a déli irányból érkező, Budapestre tartó gépek, így az átlagos utazómagasságuknál alacsonyabban lehet fotózgatni őket. Persze a választék nem túl nagy sajnos, a nemzeti légitársaság flottájába tartozó 737-esekkel meg már tele a padlás... Mivel azonban a hosszú böjt után már ennek is örülni kell, ezért persze lőttem rá is, ez lett belőle | |
Linkajánlatként ezúttal Esőisten mexikói változatáról egy kis cikk a Múlt-kor történelmi portálon >>> | |